Regulamin kampanii społecznej pod hasłem „EKO POSTAWA – WIELKIE BRAWA!”. Etap „Nasza misja to EKOMISJA”
Zatwierdzony 7 kwietnia 2025 r.
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady udziału w kampanii społecznej „EKO POSTAWA – WIELKIE BRAWA!” (dalej: „Kampania” lub „Kampania społeczna”) etap „Nasza misja to EKOMISJA” oraz warunki uczestnictwa, prawa i obowiązki Organizatora oraz prawa i obowiązki Placówek uczestniczących w Kampanii (dalej zwany „Regulaminem”).
- Organizatorem Kampanii jest Fundacja TREFL z siedzibą w 81-719 Sopot, ul. Majkowskiego 11, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000069822, NIP: 5851406058, REGON: 192639687 (dalej zwana „Organizatorem”).
- Organizator realizuje Kampanię społeczną za pośrednictwem serwisu edukacjaztreflikami.pl (dalej „Serwis”).
- Etap „Nasza misja to EKOMISJA” trwa od 22 kwietnia 2025 r. do 30 czerwca 2025 r. lub do wyczerpania puli produktów przeznaczonych na ten etap. O wyczerpaniu puli produktów Organizator poinformuje w swoich kanałach social media oraz w Serwisie. W przypadku niewyczerpania puli we wskazanym terminie, Organizator zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania etapu lub dystrybucji produktów na potrzeby realizacji innych działań Kampanii.
- Zgłoszenia do udziału w etapie „Nasza misja to EKOMISJA” przyjmowane są poprzez wypełnienie Formularza zgłoszeniowego w serwisie edukacjaztreflikami.pl w datach wskazanych w § 1, punkt 4. O zakwalifikowaniu do Kampanii decyduje kolejność zgłoszeń.
- Udział w Kampanii jest całkowicie dobrowolny. Wyrażenie stosownych zgód wymaganych postanowieniami Regulaminu jest całkowicie dobrowolne, jednakże konieczne dla wzięcia udziału w Kampanii.
- Celem Kampanii jest udoskonalanie i usprawnianie procesu dydaktycznego oraz wszechstronny rozwój dzieci, a także promowanie serialu animowanego „Rodzina Treflików” i produktów z nim związanych. Przedszkola powinny rozwijać kreatywność dzieci poprzez poszukiwanie różnorodnych rozwiązań oraz integrować poprzez wspólną zabawę i naukę. Doceniamy wagę edukacji w rozwoju dzieci i chcemy aktywnie uczestniczyć w rozwoju nowoczesnego wychowania przedszkolnego. Uważamy, że jego nieodłączną częścią jest rozwój świadomości ekologicznej, a #dobrenawyki w tej dziedzinie warto wprowadzać już od najmłodszych lat.
- Etap „Nasza misja to EKOMISJA” nie jest konkursem, grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy o grach hazardowych z dnia 19 listopada 2009 r.
- Aby zapewnić prawidłową organizację i przebieg Kampanii, w tym dokonać oceny prawidłowości zgłoszeń oraz wyłonić przedszkola uczestniczące w Kampanii, Organizator powoła komisję (dalej zwana „Komisją”), w której w skład wejdą trzy (3) osoby wskazane przez Organizatora.
§ 2. Warunki wzięcia udziału w kampanii
- Do udziału w etapie „Nasza misja to EKOMISJA” może przystąpić publiczna lub niepubliczna placówka przedszkolna zajmująca się opieką nad dziećmi w wieku od 3 lat, zwana w dalszej części niniejszego regulaminu Placówką, która spełni następujące warunki:
- Prawidłowo wypełni i prześle za pomocą Serwisu Formularz rejestracji (dalej: „Formularz”) stanowiący załącznik nr 1 niniejszego Regulaminu, w tym poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola złoży wskazane w nim oświadczenia.
- Zaakceptuje Regulamin Kampanii i regulamin Serwisu.
- Przez Placówkę rozumie się prawidłowo zgłoszone przedszkole (dalej: „Placówka”), zakwalifikowane do Kampanii.
- Zgłoszenia do udziału w etapie „Nasza misja to EKOMISJA” dokonuje Dyrektor/ka danej Placówki (dalej: „Dyrektor”) albo inna osoba przez niego/ ją pisemnie upoważniona do reprezentowania Instytucji.
- Podanie adresu e-mail wyklucza ponowne podanie tego samego adresu e-mail przy zgłaszaniu kolejnej placówki. Organizator zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości zgłaszającej osoby.
- Placówką nie może być pracownik ani członek organu Organizatora oraz członkowie rodzin wymienionych osób.
- Przystąpienie przez Placówkę do Kampanii jest równoznaczne:
- ze złożeniem przez Placówkę oświadczenia o zapoznaniu się z postanowieniami niniejszego Regulaminu i akceptacji jego postanowień;
- z wyrażeniem zgody na otrzymywanie od Organizatora korespondencji elektronicznej na adres mailowy podany przez Placówkę, w celach związanych przedmiotowo z Kampanią.
§ 3. Sposób przeprowadzenia etapu „Nasza misja to Ekomisja” kampanii
- Przystąpienie do etapu „Nasza misja to EKOMISJA” wymaga wykonania określonych poniżej czynności:
- Spełnienie zasad zgłoszenia zgodnie z § 2.
- Zakwalifikowanie się do Kampanii (decyduje kolejność zgłoszeń) i otrzymanie do użytku gry edukacyjnej dla grup „EKOMISJA” (zwanej dalej „GRĄ”). Proces wysyłki zorganizowany jest przez i na koszt Organizatora Kampanii na podstawie danych uzupełnionych w formularzu zgłoszeniowym przez Placówkę.
- Przeprowadzenie zajęć w co najmniej jednej grupie przedszkolnej w zgłoszonej Placówce z użyciem otrzymanej Gry zgodnie ze scenariuszem udostępnionym w Serwisie www.edukacjaztreflikami.pl.
- Wykonanie dokumentacji fotograficznej składającej się z min. 3 zdjęć i jej wysyłka na adres kontakt@edukacjaztreflikami.pl i/lub przygotowanie posta na FB Placówki wraz z oznaczeniem organizatora Kampanii: https://www.facebook.com/FundacjaTrefl oraz oznaczeniem #EkoPostawaWielkieBrawa.
- Organizator zastrzega możliwość opublikowania dowolnej liczby zdjęć, o których mowa w §3 pkt. 4 na stronach internetowych i w mediach społecznościowych Organizatora.
- W przypadku zdjęcia zawierającego wizerunek osoby trzeciej, Placówka oświadcza, że posiada pisemną zgodę osoby trzeciej na udostępnienie i wykorzystanie jej wizerunku przez Organizatora na potrzeby Kampanii.
- W przypadku zdjęcia zawierającego wizerunek dziecka, Placówka oświadcza, że posiada pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na udostępnienie i wykorzystanie wizerunku dziecka przez Organizatora na potrzeby Kampanii.
- Jeżeli osoba, o której mowa w punktach 3 i 4 powyżej lub rodzic albo opiekun prawny odwołają zgodę na udostępnianie wizerunku, Placówka zobowiązuje się bezzwłocznie ale nie później niż w terminie dwóch dni roboczych, poinformować Organizatora o odwołaniu zgody i wskazać zdjęcia, na których znajduje się odpowiednio osoba lub dziecko. Po otrzymaniu informacji w terminie nie późniejszym niż dwa dni robocze – Organizator usuwa ze swoich zasobów zdjęcia wskazane przez Instytucję.
- W przypadku wysłania zdjęcia, co do którego Placówka nie dysponuje prawami lub nie posiada zgody na wykorzystanie wizerunku osoby uwidocznionej na zdjęciu, Placówka ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenie praw osób trzecich z tego tytułu, jak również zobowiązany jest do pokrycia wszelkiej szkody i zobowiązań Organizatora z tego tytułu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do niezakwalifikowania do Kampanii takich Instytucji, które nie spełniają założeń §2 pkt. 1.
- Po zakończeniu etapu „Nasza misja to EKOMISJA” lub po wyczerpaniu puli Gier, Organizator udostępni w Serwisie listę Placówek uczestniczących w Kampanii, zawierającą nazwę Placówki wraz danymi adresowymi, na których udostępnienie Placówka wyraża zgodę na etapie Zgłoszenia do Kampanii.
§ 4. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazanych w trakcie trwania Kampanii przez Placówki jest Organizator.
- Administrator danych osobowych informuje, że:
A) dane osobowe pozyskane przez administratora danych osobowych w związku z organizacją Kampanii „Eko postawa – Wielkie brawa” są przetwarzane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w celach związanych z przeprowadzeniem przedmiotowego Kampanii, tj.
a. przyjmowania i weryfikacji zgłoszeń do Kampanii, ustalenia prawa danej Placówki do udziału w Kampanii i wydania Gry, dane są przetwarzane przez czas trwania Kampanii i jeszcze przez 30 dni po jej zakończeniu lub do wycofania się Placówki z udziału w Kampanii,
c. rozpatrzenia reklamacji. Dane są przetwarzane w czasie postępowania reklamacyjnego a po jego zakończeniu jeszcze przez 3 lata w celach ochrony przed ewentualnymi roszczeniami,
B) zgodnie z informacjami powyżej, dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), c) i f) RODO.
C) dane osobowe przetwarzane są podanie danych osobowych przez Placówkę jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w Kampanii,
3. Placówce przysługuje:
a. prawo dostępu do podanych danych osobowych,
b. prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania podanych danych osobowych,
c. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania podanych danych osobowych,
d. prawo żądania przenoszenia podanych danych osobowych,
e. prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie podanych danych osobowych w dowolnym momencie, co pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem ich przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. - Oświadczenia o powyższym Placówka może złożyć w formie pisemnej na adres biura Organizatora, tj. Fundacji TREFL,ul. Gołębia 9, 81-185 Gdynia z dopiskiem Kampania ”Eko Postawa – Wielkie Brawa!” lub na adres e- mail: fundacja@fundacja.trefl.com
- Placówce przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do ochrony danych osobowych, w sytuacji gdy Placówka uzna, że jego dane osobowe są przetwarzane z naruszeniem przepisów.
- Dane osobowe Placówki mogą być przekazane przez administratora innym podmiotom w celu przeprowadzenia Kampanii, w tym podmiotom świadczącym usługi serwisowe oraz wsparcia technicznego dla systemów informatycznych, w których gromadzone są dane osobowe Placówek, podmiotom realizującym wykonanie / wydanie produktu, operatorom pocztowym / przewoźnikom, a także podmiotom obsługującym administratora danych osobowych prawnie i księgowo oraz podmiotom wspierającym administratora przy organizacji konkursu. Ponadto przekazana dokumentacja fotograficzna, w tym zawierająca wizerunki będzie upubliczniania w serwisie społecznościowym Facebook, którego operatorem jest Meta Platforms Ireland Limited.
- Dane osobowe Placówek uczestniczących w Kampanii nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy.
- Administrator danych nie korzysta z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji dotyczących przetwarzania danych, w tym profilowania.
§ 5. Reklamacje
- Reklamacje należy składać w formie pisemnej. Reklamacje należy kierować na adres Organizatora, w terminie, nie później niż, 30 dni od dnia zakończenia Kampanii na adres Organizatora lub droga elektroniczną na adres fundacja@fundacja.trefl.com. Decyduje data wpłynięcia reklamacji do biura Organizatora. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko osoby reprezentującej Placówkę zgłaszającą reklamację; dokładny adres zwrotny Placówki zgłaszającego reklamację; dokładny opis i powód reklamacji.
- Zgłoszone reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora nie później niż 14 dni, liczonych od dnia wpłynięcia reklamacji do biura Organizatorowi. Zainteresowani zostaną poinformowani o rozpatrzeniu reklamacji listem poleconym.
- Niezależnie od postępowania reklamacyjnego Placówce przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń w sądzie powszechnym właściwym według przepisów kodeksu postępowania cywilnego.
§ 6. Postanowienia końcowe
- Wszystkie Placówki uczestniczące w Kampanii zobowiązane są do działania zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz obowiązującymi przepisami prawa.
- Organizator kontaktuje się z Placówkami tylko na potrzeby Kampanii.
- Organizator Kampanii zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Kampanii Placówki, których działania sprzeczne są z dobrymi obyczajami, naruszają uzasadnione interesy Organizatora, godzą w jego wizerunek lub są sprzeczne z prawem i nie nadają się do publicznego rozpowszechniania.
- Placówkom zakwalifikowanym do etapu „Nasza misja to EKOMISJA” oprócz Gry przewidzianej Regulaminem nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie.
- Regulamin Konkursu jest jawny i powszechnie dostępny. Pełna treść jest dostępna na Serwisie internetowym: www.edukacjaztrefilkami.pl.
- W kwestiach nie objętych postanowieniami Regulaminu, stosuje się właściwe przepisy prawa polskiego.
Zapraszamy do wspólnej zabawy!
